Wordt Tipp-Ex correction tape ook voor linkshandigen gemaakt?

Ik heb Tipp-Ex Correction tape, maar die moet ik ondersteboven gebruiken omdat ik linkshandig ben.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je hebt speciale winkels voor linkshandigen waar je zulk soort artikelen misschien wel zou kunnen kopen, maar ik geef je weinig kans.

Daarbij, zulke Tipp-Ex artikelen zijn toch symmetrisch? Dan zou je ze toch zonder moeite moeten kunnen gebruiken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, ook voor linkshandigen. Op zijn kop gebruiken maakt niets uit.
A propos, je stelt je vragen via de computer. Is het dan niet handig om je schrijfmachine weg te gooien en een beetje in Word te werken?