Moet ik mij laten inenten tegen de mexicaanse griep?

Door al die vragen hier op GV loop ik misschien wel extra risico;-P

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een hele goeie vraag, kom op puntentijd.

Het beste antwoord

Geweldige vraag! Ik denk er ook hard over om mezelf een spuitje te laten geven! Dus ook in jouw geval erg verstandig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik zou meteen naar de eerste hulp gaan, want nu moet je wel...

Ja jij moet je laten inenten en wel heel snel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 lol..Ik heb gisteren nog een spuitje gehad..die zal ook wel volstaan denk ik ;-)
Dat moet je aan de dokter vragen... Morgen even afspraak maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja inenten - nu meteen...
Wie weet wat er morgen aankomt...
Ik kijk even in mijn bolletje
:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet ik mij laten inenten tegen de mexicaanse griep?"
Door al die vragen hier op GV loop ik misschien wel extra risico????

bedoel je niet om je dan in te laten enten tegen de goeivraag griep???????

omdat het hier zo leuk is dat je er mee "besmet raakt":-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou met spoed naar de huisartsenpost gaan want je valt in een risicogroep en steek al de GV-ers aan. Zodat iedereen in bed ligt te snuffen en niemand meer op GV kan. En dat is een kwalijke zaak en ben je dit ook verplicht naar ons toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha+1
Ik denk dat een vaccinatie voor de vogelgriep voor jou meer op z'n plaats is.