Ik wil serre achterhuis in achtertuin moet ik vergunning hebben ? Hoeveel kosten voor vergunning ?

Ik dank jullie wel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank u wel voor de reactie
Ja en de kosten verschillen per gemeente/provincie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank u wel voor de reactie
Waarschijnlijk wel maar vraag aan de gemeente voor het juiste antwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank u wel voor de reactie
Dat ligt aan de maat van de serre, alles onder 1.80 mag meestal zonder vergunning MAAR verschild per gemeente/provincie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga eens informeren in uw gemeente de regels verschillen zo erg dat de vraag niet accuraat te beantwoorden is. Het kan zelfs zo zijn dat als uw bouw werk vrijgesteld is van vergunning maar dat is afhankelijk van het oppervlak van uw perceel en het volume dat er reeds gebouwd is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank u wel voor de reactie