Hoe vertel je iets tegen je ouders?

Ik zit dus met een probleem en ik wil dit tegen m'n ouders zeggen maar hoe zeg ik dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (3)

Je moet een goed moment kiezen, niet edn moment wanneer je ouders sagerijnig zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon zeggen: ' pap, mam, ik moet jullie wat vertellen'. Geloof me, dan heb je meteen hun interesse.
Voor ouders is niks TE erg, als je maar eerlijk en open tegen ze bent.
Je zult zien, daarna voel je beter. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een goede band hebt met je ouders kun je ze alles vertellen. Ze zullen het alleen maar fijn vinden dat je ze int vertrouwen neemt! Misschien vragen of ze 'naar bed' willen brengen ofdat ze even mee lopen naar boven. Dan kan je zeggen; pap of mam, ik moet even iets kwijt........