Hoe kun je ervoor zorgen dat het schermpje van je iPod touh niet meedraait als je je iPod touch draait?

Kan iemand me helpen? Kun je dat doen of niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee dat kan volgensmij niet

dat kan niet volgens mij. en t is facking irritant als je lekker in je bedje ligt

Dat is niet mogelijk om aan te passen. Bij sommige AppS gebeurt dat van zelf niet. Maar kan je zelf niet instellen in algemeen

kan niet

Misschien bij instellingen... Mij is het nog nooit gelukt. Een goeie top voor apple voor ios5. Ik wil ook een youtubeapp upgrade dat de muziek door blijft spelen terwijl je je iPod lockt of naar je homescherm gaat.

O zie mijn reactie

Dubbelklik op home toets.. Scroll naar links. Daar staat een tekentje met een pijltje erin.. Hierop klikken en dan draait t scherm niet meer mee..

Dubbelklik op homebutton en slepen naar rechts daar zie je het sjabloon van schermen meedraaien. Daar op klikken om te vergrendelen

Sietse dat kan, je moet dan gewoon die musicplay buttons op je lockscherm laten komen door 2x op de home-button te klikken

Het antwoord wat ik nu geef geldt bij iPhone, maar lijkt me ook voor iPod Touch te gelden. Je drukt twee keer snel achter elkaar op de home knop, waardoor je bij de open programma's komt (voor multi-tasking). Dan schuif je met je vinger naar rechts in dat balkje, waardoor je bij knopjes komt om de muziek te pauzeren etc. Daar staat een knop met een ronde pijl op, daarmee kun je het scherm locken en draait deze niet meer.

En iPhone dan? Zelfde verhaal ?

Jailbreak/multitasking

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100