Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je ervoor zorgen dat het schermpje van je iPod touh niet meedraait als je je iPod touch draait?

Kan iemand me helpen? Kun je dat doen of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
779
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke dankje ja dat is idd heel irritant als je in je bed ligt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt mensjes voor jullie hulp!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En iPhone dan? Zelfde verhaal ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

Nee dat kan volgensmij niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan niet volgens mij. en t is facking irritant als je lekker in je bedje ligt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet mogelijk om aan te passen. Bij sommige AppS gebeurt dat van zelf niet. Maar kan je zelf niet instellen in algemeen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan wel. :P
Misschien bij instellingen... Mij is het nog nooit gelukt. Een goeie top voor apple voor ios5. Ik wil ook een youtubeapp upgrade dat de muziek door blijft spelen terwijl je je iPod lockt of naar je homescherm gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O zie mijn reactie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dubbelklik op home toets.. Scroll naar links. Daar staat een tekentje met een pijltje erin.. Hierop klikken en dan draait t scherm niet meer mee..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dubbelklik op homebutton en slepen naar rechts daar zie je het sjabloon van schermen meedraaien. Daar op klikken om te vergrendelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sietse dat kan, je moet dan gewoon die musicplay buttons op je lockscherm laten komen door 2x op de home-button te klikken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord wat ik nu geef geldt bij iPhone, maar lijkt me ook voor iPod Touch te gelden.
Je drukt twee keer snel achter elkaar op de home knop, waardoor je bij de open programma's komt (voor multi-tasking). Dan schuif je met je vinger naar rechts in dat balkje, waardoor je bij knopjes komt om de muziek te pauzeren etc. Daar staat een knop met een ronde pijl op, daarmee kun je het scherm locken en draait deze niet meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jailbreak/multitasking
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding