Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mogen ze op mijn werk (supermarkt) als nieuwe regel hebben dat iedereen voordat hij begint met werken eten haalt, zie extra uitleg.

Ze hebben als regel opeens dat je voor het beginnen eten moet halen voor de rest van de dag, en anders moet je je werkkleding uitdoen, uitklokken en alsnog eten halen, maar mogen ze dat doen, of is er één of andere wet die dat soort dingen verbied? Ofterwel kan ik hier iets tegen beginnen of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
824
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Willen ze niet gewoon dat jij niet in je werkkleding als klant in de winkel komt? Dit ziet er namelijk niet erg representatief uit. De klant weet niet dat je pauze hebt, die denkt dat jij (omdat je in uniform bent) tijdens je werk een beetje lantefantert en winkelt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij:

Pauze is eigen tijd dus van dat klokken klopt maar het lijkt me niet mogen als je eten voor de tijd gekocht hebt en dan niet hoefd uit te klokken
Dat van de kleding mag dan ook maar ik vind de regels wel heel erg sneu!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding