Ja maar hij kan wel snel beschadigd worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind ik wel, maar dat is mijn mening. Het is in ieder geval beter dan pen en papier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is wel zo dat je hem niet zomaar Ff pakt of in je broekzak doet maar is wel een handig ding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet op wat voor school je zit, maar op de Hogeschool is het superhandig. Alle handleidingen heb je online en hoeven niet uitgeprint te worden. Aantekeningen type je gemakkelijk zonder notitieblok en bij hoorcolleges die je minder interessant vindt heb je altijd wat te doen;). Bovendien is hij lichter en kleiner dan een laptop. Voor de middelbare school lijkt het mij minder praktisch, afgezien van het feit dat je misschien geen schriften meer nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb er nog geen maar lijkt mij wel. Heb je 1 "boek" inplaats van al die losse blaadjes. Of boekjes waarvan de nietjes te klein zijn en je alsnog losse blaadjes hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op hogescholen en universiteiten zeker, in het voorgezet onderwijs waarschijnlijk minder maar komt het denk ik gauw. Veel uitgevers van lesmethodes werken erg hard aan digitale uitbreidingen.