Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Ja maar hij kan wel snel beschadigd worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind ik wel, maar dat is mijn mening. Het is in ieder geval beter dan pen en papier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is wel zo dat je hem niet zomaar Ff pakt of in je broekzak doet maar is wel een handig ding
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet op wat voor school je zit, maar op de Hogeschool is het superhandig. Alle handleidingen heb je online en hoeven niet uitgeprint te worden. Aantekeningen type je gemakkelijk zonder notitieblok en bij hoorcolleges die je minder interessant vindt heb je altijd wat te doen;). Bovendien is hij lichter en kleiner dan een laptop. Voor de middelbare school lijkt het mij minder praktisch, afgezien van het feit dat je misschien geen schriften meer nodig hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb er nog geen maar lijkt mij wel. Heb je 1 "boek" inplaats van al die losse blaadjes. Of boekjes waarvan de nietjes te klein zijn en je alsnog losse blaadjes hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op hogescholen en universiteiten zeker, in het voorgezet onderwijs waarschijnlijk minder maar komt het denk ik gauw. Veel uitgevers van lesmethodes werken erg hard aan digitale uitbreidingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding