Bestaat er een knoop die je met één hand kunt leggen?

Ik wil polssteunen maken, zonder klitteband, zonder middelen die met vaste punten werken (gespen, drukknopen, etc.). Blijft over veters. Dat lijkt me echter lastig te doen met één hand, dus waar ik nu naar op zoek ben, is een knoop die je met één hand kunt leggen.

Dat zal dan ook een knoop moeten zijn die niet om een of ander uitsteeksel gelegd moet worden, want uitsteeksels maken de polssteunen veel minder bruikbaar. De veter kan dus hooguit om de pols of om de steun zelf gedraaid worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Het voorbeeld is voor schoenveters maar de knoop is hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt. Ik zal hier eens mee oefenen en als het lukt, kan ik na lang zoeken eindelijk beginnen :)

Andere antwoorden (1)

Ja, die bestaat en is best eenvoudig. Alleen is wel moeilijk om te vertellen, kan t ook niet voor gaan doen...