Ik word geslagen door m'n vader en m'n moeder is bang voor hem, wat moet ik doen?

Hij drinkt 's avonds heel veel waardoor hij agressief wordt... Alsjeblieft help! Ik ben trouwens 14 jaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (5)

Meld het bij de politie jullie worden dan waarschijnlijk daarna beschermd door kinderbescherming enzo:p
Wat is je afkomst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afkomst is totaal irrelevant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het maar dan kan ik advies geven over zijn vader want ouders uit buiten land zijn nogal lastig
Vertel het iemand die je vertrouw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt anoniem contact opnemen met het AMK meld/adviespunt kindermishandeling. Het is heel belangrijk voor jezelf en je moeder dat je dit doet!! Sterkte

Toegevoegd na 2 minuten:
Evt. als je het niet goed durft, zou je dit met een vertrouwenspersoon van school kunnen doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem eens contact op met de kindertelefoon. Daar kan je je verhaal kwijt en kan je hele goede adviezen krijgen.

http://www.kindertelefoon.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aanrader is geen contact met school op te nemen want dit leid tot escalaties (uit ervaring!!) Dit is een hele lastige situatie maar realiseer je wel dat als je straks in aanraking komt met instanties dit kan leiden tot uit huis zetting, ook hier heb ik ervaring mee.

Ik geef nu aan wat je niet moet doen. Wat je wel moet doen is praten met een vertrouwenspersoon dit kan een familie lid zijn (bij voorkeur) en dan vooral een familie lid die je vertrouwt en waarbij je je goed voelt. maar heb het hier niet over met mensen die je niet vertrouwt of waarbij je je twijfels hebt omdat hun straks stappen gaan ondernemen die jou in een nog benardere situatie kunnen stellen.

Is het geen mogelijkheid om jezelf tijdelijk af te zonderen wanneer hij weer in zo'n bui is?

Ik vind het een goeie en moeilijke vraag!