Absoluut voor mijn kinderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

dat is een zware vraag en eerlijk gezegd denk ik voor niemand maar ik zou er wel voor vechten maar er niet voor dood gaan bijv. een familielid heeft een orgaan nodig anders overlijd hij/zij en ik heb het niet zozeer nodig dan zou ik het zeker geven maar ik ga niet voor iemand voor een trein springen ofzo om iemand te redden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, nee. Ik zou bijvoorbeeld wel een risicovolle operatie ondergaan bv voor een donororgaan voor iemand die me lief is, maar als ze me van tevoren zouden vertellen dat de kans dat ik zelf dood zou gaan meer dan 75% is, wat heeft het dan voor zin. Dan leeft mijn partner, moeder of vader bijvoorbeeld door mijn donororgaan en ik niet meer, volkomen zinloos denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef het leven voor "mezelf", ik offer mijn persoon op voor Shanti, ShantiPrem...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het nodig mocht zijn, direct en zonder enige twijfel voor mijn vrouw, twee kinderen en drie kleinkinderen.
Mijn keuze is , als zestigplusser, gemakkelijker te maken dan iemand die 20, 30 of 40 jaar jonger is, denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mijn kinderen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikzelf,heel simpel gezegd, voor mijn dierbaren.

Maar er is hier een heel mooie uitspraak over uit de biologie; ene Hamilton heeft ooit gezegd "I would lay down my life for two brothers or eight cousins."; dit om zijn eigen genetisch materiaal te laten overleven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn kinderen en mijn vrouw ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor niemand. Mijn eigen leven gaat altijd voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kinderen 100%