ff gezocht was nieuwsgierig geworden :p sesamstraat is dus een nederlandse bewerking van de amerikaanse kinderserie Sesam street in 1974 kwam er een proefaflevering genaamd sesamplein..(het decor was een echt plein) de vara was het hier niet mee eens.. Daarom hebben ze het later Sesamstraat genoemd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ff in het kort :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sesame street omdat ze graag sesam zaad aten ( de makers ;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha graag gedaan! Oh gemeen ben jij zeg, ok weer ff verder zoeken :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, later vandaag het antwoord! Jean paul wil je trouwens toevoegen op hyves hahaha!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oja moest nog antwoord geven :p ff snel zoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gevonden! Het sesame komt van sesame open nu van de arabische nachten, het moest iets avontuurlijk zijn! Het was opgenomen in een urban street zo zijn ze dus uitgekomen op sesamstraat! Hoop dat je vraag is beantwoord :)