Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iemand nog een goed programma om voor downloaden van muziel?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
814
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
muziel?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Als LIMEWIRE er nog was :'(
Had ik je die aanbevolen.. Maar ik ga nu bearshare downloaden, dit blijkt ook een redelijk goed programma te zijn. Dus misschien kun je die proberen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik Ares. Werkt bij mij altijd goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Free studio manager, hiermee kan je van youtube downloaden, en aangezien bijna alles op youtube staat.... (en kan je ook van te voren luisteren of het een goed/leuk nummer is)

en na mijn weten geen kans op virus...(?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt veel beter torrents downloaden. dit is veel makkelijker, en veel minder virussen. :)
zo kun je hele albums downloaden, en er is veel meer te vinden als bij limewire-achtige programma's. (limewire bestaat niet meer, ik weet het)

als je meer uitleg wilt over torrents downloaden, dan zie ik wel een reactie, en dan leg ik alles uit.


(hier het torrentprogramma ---> http://www.utorrent.com/ )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een Limewire-achtig programma is Frostwire, lekker snel en een uitgebreid netwerk.
http://www.frostwire.com/?id=downloads
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Torrents zijn goed om mee te downloaden..
Kan wat meer tijd kosten om te zoeken, maar het downloaden zelf gaat sneller en veiliger, en je kan recensies lezen van andere gebruikers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding