iemand nog een goed programma om voor downloaden van muziel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
muziel?

Antwoorden (6)

Als LIMEWIRE er nog was :'(
Had ik je die aanbevolen.. Maar ik ga nu bearshare downloaden, dit blijkt ook een redelijk goed programma te zijn. Dus misschien kun je die proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik Ares. Werkt bij mij altijd goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Free studio manager, hiermee kan je van youtube downloaden, en aangezien bijna alles op youtube staat.... (en kan je ook van te voren luisteren of het een goed/leuk nummer is)

en na mijn weten geen kans op virus...(?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt veel beter torrents downloaden. dit is veel makkelijker, en veel minder virussen. :)
zo kun je hele albums downloaden, en er is veel meer te vinden als bij limewire-achtige programma's. (limewire bestaat niet meer, ik weet het)

als je meer uitleg wilt over torrents downloaden, dan zie ik wel een reactie, en dan leg ik alles uit.

(hier het torrentprogramma ---> http://www.utorrent.com/ )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een Limewire-achtig programma is Frostwire, lekker snel en een uitgebreid netwerk.
http://www.frostwire.com/?id=downloads
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Torrents zijn goed om mee te downloaden..
Kan wat meer tijd kosten om te zoeken, maar het downloaden zelf gaat sneller en veiliger, en je kan recensies lezen van andere gebruikers.