mijn rubber is gescheurd bij het handvat van mijn kinderwagen (gebogen handvat) kan ik dit vervangen? kan ik er een nieuwe om doen en die vormen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
6.1K

Antwoorden (4)

Ze hebben bij de fietsen winkel ook van die hoezen die over de stangen gaan. Alleen gebruiken ze die voor sturen. Misschien passen ze wel op jouw kinderwagen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het bovenstaande antwoord is heel goed maar je zou ook nog kunnen informeren bij een kinderwagen winkel, misschien kunnen die ze los bestellen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zijn sites voor.

http://www.babycare.nl/kinderwagens-onderdelen-c-34_124.html

http://www.kinderwagensupply.nl/Kinderwagen-Accessoires/Kinderwagen-Onderdelen/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
' n stukje tuinslang afknippen en dat over het handvat schuiven . Als het moeilijk gaat , even in warm water leggen , dan wordt de slang soepel en schuift hij beter eroverheen. 'n oplossing die niets kost . zo word je rijk .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou, je moet dan wel een tuinslang hebben........
terug gaan naar de winkel.
vragen of het onder de garantie valt. je heb zowiezo 2 jaar garantie op een kinderwagen. ( weet niet hoe oud je kinderwagen is).
vragen of hun het kunnen bestellen of der een oplossing voor hebben.