Wat moet je doen als je ziek bent, onrustig slaapt en je de volgende dag weer ziek bent?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (3)

Uitzieken! Rust nemen, verse sinaasappelsapjes drinken en je niet druk maken. Slapen gaat soms moeilijk als je koortsig bent of misselijk e.d. Gewoon de tijd nemen om uit te zieken, dan wordt je vanzelf weer beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar het punt is dat ik morgen een velangrijke wedstrijd moet spelen:(
Veel rusten en ontspannen proberen te zijn. Als je koorts hebt neem dan een paracetamol voor je gaarslapen dan zakt de koorts en slaap je rustiger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rust lekker uit!
Ziek zijn gaat vaak niet zo over. Blijf warm, duik lekker onder de wol en rust uit. Anders loop je er mee door word het alleen maar erger.