Wie kan mij aan een idee helpen om iets te maken voor de geboorte van ons kleinkind, waar we allemaal een wensje in/op kunnen zetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

koop een fotolijst met meerdere vakjes erin en vul de vakjes met kleine wensjes..

maak een mobiel met de wensjes er aan gebonden.

probeer een knuffelbeest te vinden wat een mandje in zijn handen houdt en doe de wensjes in het mandje.

koop bij een hobbywinkel plastic ballen deze kun je vullen met de wensjes en er bindt er een mooi lint en strik aan vast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Een mooie zelfgemaakte wens-put!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 leuk!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jah toch :-D. Thx Sharona :-)
Maak allemaal ( of koop ) kleine flesjes met fopspeen.
En laat op het etiket een leuke wens voor de kleine zetten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is ook leuk sharona+ of het wensje in de fles doen en dan tesamen in een rieten mand bijvoorbeeld...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja inderdaad kan ook;-) Leuk idee..
een babytruitje laten bedrukken met jullie namen/teksten.

een grote wenskaart maken van stevig karton en allemaal iets leuks erop zetten. die kan later mooi op de kinderkamer hangen.

een soort fotoboekje maken met een foto`s van mensen die meedoen en een wensje bij de foto neerzetten.
dat is ook leuk voor het kindje om later zelf te bekijken als jullie fotos erbij staan
14 jaar geleden
Als je weet of je kleinkind n meisje of jongen word,laat dan iemand n rose of blauw paar sokjes breien (of je koopt er) en doet daar alle briefjes met wensen in. Alvast proficiat en geniet van die kleine,ze zyn zo groot
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een bloempot! Als symbool kun je er zo'n miniboompje inzetten (groei). Alleen moeten die boompjes wel goed onderhouden worden, op een speciale manier geknipt. Maar dat is wel leuk, vind ik zelf.

Gefeliciteerd overigens! Hartstikke leuk en een lief idee om iets moois te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toppie!
Een grote paspartout waar kleine vierkantjes uit gesneden zijn. In ieder vakje kun je dan een wens schrijven. Het midden kun je vrijlaten voor het geboortekaartje of de naam erin schrijven.
Nog een mooie lijst erom heen en klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt een hele grote beschuit met muisjes maken. De muisjes kun je van propjes crepe-papier maken en de beschuit van (piep)schuim of karton. Je kunt tussen de muisjes een tekst zetten en/of op de achterkant een gedichtje, wensje etc.

Tip: Als je nog andere kleinkinderen hebt, kunnen zij ook meehelpen. Het is namelijk niet zo moeilijk om te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zus heeft laatst een fotoboek gekregen met alle foto's van de kleinkinderen, met bij elke foto een tekst.
Ik had het nog nooit gezien, zo leuk.
Het schijnt dat je er ook kalenders van hebt, misschien een idee, ieder zijn foto met een wensje ernaast.
De site, met een voorbeeld heb ik er bij gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed en leuk heel persoonlijk idee+1
Zoek een hele mooie paastak uit (mooi groot volume) haal het overige eraf. En hang hier alle wensen aan. Zodat ze deze ergens kunnen ophangen.
Met kerst kan je er kerstballen inhangen en met pasen leuke paashangertjes. Zodat de kleine altijd iets leuks aan het plafond heeft hangen.

Als de bruine kleur niet mooi is kan je deze altijd in een leuke kleur spuiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of beschilder met zijn allen een rompertje. Superleuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kraammand met cadeautjes voor elke dag na de bevalling 1. Bij elk cadeautje zou je een gedichtje / wens kunnen doen. Zo kan iedereen zijn eigen bijdrage leveren.