Hoe kan ik mijn haar koperblond verfen mijn eijge haarkleur is donkerblond

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (3)

Gewoon koperblond verf of spoeling kopen en verven maar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al geprobeerd maar lukt niet moet ik eerst blondere
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, als de kleur lichter is dan de kleur die je nu hebt, moet je inderdaad eerst blonderen. Als je het echt mooi wilt krijgen, zonder dat het dood gaat zou ik het bij de kapper laten doen (1e keer). Zij kunnen je dan tevens adviseren voor de volgende keer verven!
hmm kan zo fout gaan laat je eerst even informeren voordat je er straks bij loopt als n cavia! zorg dat je de goeie verf heb en alles doet zoals het moet k ben van bruin naar blond gegaan en zag er zodanig slecht uit dat k alsnog naar de kapper moest!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ofwel zelf doen maar het beste is dat je naar de kapper gaat. die kan dit normaal zonder je haar te verpesten