Weet iemand een leuk cadeau voor als vrienden van je 25 jaar getrouwd zijn?

Ze willen er eigenlijk niets aan doen, want ze zijn samen op vakantie. Ik liet eerst doorschemeren dat ik wat voor ze wilde doen, maar daar kwam volgens hun niets van in haha. Toch wil ik deze dag niet zomaar voorbij laten gaan. Weet iemand een leuk, maar niet al te groot cadeau?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Vogel uit waar ze op vakantie zijn. Als ze in een hotel zitten kun je op hun kamer een fles champagne klaar laten zetten. Of zet op de dag dat ze terug komen van vakantie een flesje champagne of een mooie bos bloemen neer. Of kijk eens op www.hoefijzer.nl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Een fotoboek: Ga bij familie / vrienden / kinderen na welke foto's er zijn, scan alles en laat bv via de hema hun leven tot een boek combineren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een mooie canvas doek laten maken met een foto van hun beide hun trouwfoto van vroeger
altijd leuk toch
kan je het beste bij hema laten doen is niet zo duur net als bij fotograaf en hema maakt het ook supermooi niks mis mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
na de bloemist gaan en een bloemetje laten bezorgen, er zijn bloemisten die ook in het buitenland bezorgen die werken samen hun bellen het bloemetje door en dan word zelfs op vakantie adres bezorgd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets geven.

Je geeft je vrienden dan een bewijs dat je naar ze luistert en respect hebt voor hun mening. Toch een kado geven alleen omdat jij dat zo graag wil bewijst niet dat je om hun geeft, maar dat je graag je eigen wil doordrijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef ze dit boek!
Kunnen ze nog eens terugkijken hoe het was......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van een bioscoopbon, dinerbon, boekenbon of een theaterbon. Probeer uit te zoeken welke ze de leukste vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een peper en zoutstel, omdat dat na 25 jaar al wel versleten zou kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een collage van die 25 jaar,, bijv. bij elk jaar een foto met een gedichtje/verhaaltje