Twee Polen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bipolar disorder is dat je met een andere realiteit kijkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onderstaande link zegt voldoende. Hier word het beschreven als een stoornis gelijk aan manisch depressief. Dus sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de volksmond Manisch Depressief, Geen pretje om te hebben, maar moet overheen te groeien zijn volgens mij..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een viervoeter en omnivoor die voornamelijk rond het noordelijk halfrond voorkomt. Hij graaft zich graag in en blijf soms dagen in zijn hol