Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (10)

Ze zeggen dat het rust gevend is .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de stress dan wegtrekt die sigaret is dan een toevlucht. Vaak denken ze ook dat het komt omdat ze al een tijd geen sigaret meer hebben gehad
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verslaving en het is wetenschapelijk bewezen bij mensen die lang roken en stress krijgen een peuk geestelijk stress kan wegnemen het zit dus tussen de oren maar werkt wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roken is gewoon een soort verlangen. Als je gestessd ben weet je meestal even nietwat je moet doen, iets waar je verslaafd aan ben kan je even een rut moment geven. Waardoor je even kun nadenken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
T maakt ze weer rustig :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik rook zelf. En tuurlijk je kunt vanalles verzinnen maar uiteindelijk is het gewoon iets tussen je oren!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rokers die ontwennen aan van nicotine krijgen een onrustig gevoel een nieuwe dosis heft die onristigheid op,zodoende hebben rokers het idee dat ze rustig worden van roken.ze proberen dus eigenlijk rustig te worden van roken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik rook amper. Alleen met uitgaan en als ik gestresst/gespannen/boos/verdrietig ben. Ik doe dit nu zon 2 maandjes en bij mij neemt het ook stress weg. Bij sommigen zit het denk ik tussen de oren, maar bij mij niet. Na het roken van een cigaret voel ik me gewoon rustig en op m'n gemak. Ik ben blij dat het helpt voor mij, alleen moeten m'n ouders er niet achter komen xD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stop met roken nu je nog slechts "licht verslaafd" bent. 10jaar geleden ben ik op manier die jij hierboven beschrijft begonnen met roken. Nu rook ik meer dan een pakje per dag. Joost mag weten hoeveel ik er over 10jaar rook :s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen bij het uitgaan en als ik me kut voel. Het lukt me goed om het hierbij te houden. Als ik merk dat ik het vaker ga doen, stop ik meteen helemaal. Dat heb ik mezelf voorgenomen en ik kan me daar wel aan houden.
Omdat het kan!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan je net zo goed een bewust rustmoment nemen van bv 10 min. Bewust ademen enzo is volgens mij beter als een peuk. En het resultaat is hetzelfde of beter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding