Is stroom goedkoper na 6 uur of na 10 uur?

Ik heb gehoord dat stroom gebruiken goedkoper is na 10 uur en de andere zegt weer na 6 uur, dus ik wil weten welke nou goedkoper is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit noemt men nachttarief. Ook is dit per leverancier verschillend of het goedkoper is licht meestal aan je verbruik daar meestal het vastrecht hoger is de leverancier moet tensloten ook een andere meter plaatsen die registreert wat je s avonds en wat je overdag verbruikt. Het beste is om even te kijken op de site van jouw leverancier en zoeken op nachttarief.

Dat hangt van je contract af en van je aanbieder. Je kunt dag en nacht tarief hebben of een enkel tarief. De voorwaarden bepalen wanneer welk tarief in gaat.

Na 11 uur 's avonds(bij ons)

als jij 2 meterstanden heb in je meterkast dan heb jij dag en nachttarief bij mij begint om 9 s avonds tot 7 s morgens nacht tarief maar dat kan bij jouw anders zijn

Vanaf hoe laat het goedkoper is kan is afhankelijk van de energie leverancier die je hebt. Verder is je stroomverbruik nog afhankelijk van meer dingen, kijk hiervoor naar het onderstaande artikel.

Bronnen:
http://www.watkosteenkilowattstroom.nl/com...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100