Voordat je in slaap valt en een tijd ervoor dus als je in bed licht aan leuke dingen denken xoals een vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gaat slapen voel je dan altyd ontspannen als je iets dwars zit(ruzie) kryg je eerder nachtmerrie's dan normaal ,
Dus ontspan je ,
Goood luckk , !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je favorietie muziek Luisteren";)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dekens tot je oksels doen en je armen dan daarbuiten; dit zal zeker helpen!!
Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je porno kijkt voor het slapen gaan, ga je vlak voor het slapen daar nog misschien aan denken, en geloof mij nou maar dat je fijn gaat dromen :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou ik ook heel graag weten...:-(
Alles wat hier genoemd is werkt( voor mij) niet.
Misschien is er soms geen oplossing.
Weet iemand misschien of hier een soort behandeling/therapie voor is?