Waar kan je goedkoop nitromethaan kopen voor mijn bestuurbare auto?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
2.6K

Het beste antwoord

Mijn vriend rijd ook nitro rc,
Je kan het kopen via internet bij de modelbouwzaak of gewoon in een modelbouwzaak. En idd goedkoop is het niet, ook heb je verschillende soorten zoals 10% en 16%
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via welke internet site dee hij dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste kun je gewoon naar de modelbouwzaak toe gaan veel internet shops versturen geen nitromethaan, de reden hiervan is dat het ontvlambaar is maar dit wist je zelf ook wel.
In s'hertshogenboch zit een goeie zaak en wij zelf gaan naar bms website www.bms-rc-tuning.nl de zaak zit in hengelo gld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik heb gekeken bij een modelbouw zaak in de buurt is best goed koop 11 euro per liter ik ga het daar kopen toch heel erg bedankt.

Andere antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tog bedankt die kwam ik ook al tegen maar ik dacht meschien ergens anders goedkoper
Danny