Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vertel ik een onvoldoende tegen mijn (strenge) ouders?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Niet. Doe ik ook nooit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon zeggen, wellicht kun je een 'geschikt' moment afwachten, net na het eten oid. vraag ze ook om hulp om de volgende keer een voldoende te halen. dan lijkt/is het/ net dat je je eigen fout ziet en graag wilt oplossen

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meteen, en voorzichtig. Zorg ervoor dat ze in een goed humeur zijn, en dat ze niet erg gestrest zijn of zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg meteen erachter een uitleg; dat bijna iedereen onvoldoende had bijv of dat hij echt te moeilijk was. of zeg het gewoon niet ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg dat je naar aanleiding van je cijfer extra uitleg en lessen hebt gevraagd bij de desbetreffende leraar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeggen en zeker niet wachten... Als jij gewoon je best hebt gedaan kan je zeggen: ik heb bijles nodig voor vak x, ik heb een onvoldoende en dat wil ik niet nog een keer...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet de verwachtingen niet te hoog, eerst zeggen dat et slecht ging, dan 'beginnen met leren' aan de volgende toets, dan cijfer laten horen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding