Ik maak me zorgen!

Ik heb een vriendin en die is 1.61 en 35 kilo!! Is dat wel gezond????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze vind zichzelf te dik
Kimath
13 jaar geleden
www.lmgtfy.com/?q=bmi%20test
Probeer deze link eens.
Kristal
13 jaar geleden
Ha Lotje, ik denk dat je terecht bezorgd bent. Ze is echt veel te mager en als ze zich nu zelf nog te dik vindt gaat dat wel op anorexia lijken. Ik kan dat niet beoordelen natuurlijk maar dat ze hulp nodig heeft is zeker! Het kan ook een andere oorzaak hebben maar ook dan moet ze naar de dokter. Sterkte Lotje, want hoe overtuig je je vriendin dat ze hulp nodig heeft he? Kan je het met anderen bespreken? Vriendinnen, ouders? Ik hoop dat jullie je vriendin kunnen helpen. Het kan allemaal goed komen hoor.

Antwoorden (1)

Je zorg is terecht! Zoek maar eens met ggogle BMI check!