Geheime dingen
Meer zeg ik niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tjs dat kan dus van alles zijn
maar binnenlands kan het van personen schaduwen tot een informanten netwerk aanleggen zijn tot zelf infiltreren zijn binnen organisaties.en het beluisteren van telefoon taps In het buitenland kan het inlichten vergaren zijn via handels contakten en uitwisseling met bevriende geheime organisaties en ook weer informanten werven dat kan echt iedereen zijn bv hooggeplaatste medewerkers of in het buitenland wonende nederlanders op interesante posities.
zoek op wikki pedia maar een op gladio of echelon ook een goede is kijken welke vacatures er op staan bij de aivd