Sigaret kun je over je longen roken sigaar niet brand er namelijk gaten in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus niet
Een sigaar is gerold van tabaksbladeren en een sigaret bevat verpulverd tabak en is gerold in vloeipapier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De sigaret werd oorspronkelijk gemaakt van de restanten die overbleven na de prodcutie van sigaren.

Eigenlijk een goedkoop rookmiddeltje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sigaar is wat ook wat chiqueer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sigaret is v.w.b. uiterlijk doorgaans (op het eventueel aanwezige filter ná), wit van kleur. Bij de sigaar treft men over het algemeen geen filter aan. In kleurstelling onderscheidt de sigaar zich prominent t.o.v. de sigaret. De kleurschakering varieert hierbij van licht- tot donkerbruin. Ook in aroma's (de geur, de gassen), die ontstaan bij verbranding kan een duidelijk verschil tussen beide worden waargenomen. Het voert te ver om hier uitgebreid op in te gaan. Als hier interesse voor bestaat, dan hoor ik dat graag!

k hoop van harte dat ik hiermee conform de GV-regelgeving, een correct antwoord heb gegeven. Anders ben ik weer de sigaar.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek de 7 verschillen op.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hoewel velen niet kunnen begrijpen wat het verschil tussen een sigaar en een sigaret, zijn er een aantal van hen en ze zijn aanzienlijk. Hoewel de grootte is het eerste wat veel mensen denken, de grootte is slechts een deel van de verklaring. Het maakt niet uit wat uw persoonlijke mening is van het verschil tussen een sigaar en een sigaret, is het belangrijk om de gevolgen van het roken kunnen zeer ernstig zijn met beide producten te onthouden.