Met welk programma kan ik muziek op mijn iPhone zetten zonder dat ik het via iTunes hoef te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Die mogelijkheid is er niet, iTunes is onderdeel van Apple net als jouw iPhone, je kan daarom ook alleen via iTunes dingen aanpassen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je hem jailbreaked zijn er wel diverse programma's waar dat mee kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke dan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
CopyTrans Manager :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat die in cydia bij zoeken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee is gewoon een windows prog. Google er maar op! Dan kan je gewoon muziek sleur en pleuren zonder itunes ..
Je moet copytrans mananger en freestudio downloaden voor media.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn wel wat progammas voor te vinden, maar meestal moet je daarvoor betalen of is kan je m maar voor een aantal dagen gebruiken tenzij je ervoor betaald.