Zijn er pillen of vitamines of drank waar je energie van krijgt?

Geen energy drank of red bull want dat werkt echt niet, het is eigenlijk alleen een frisdrank die ze in zuid Amerika verkopen als "guarana"

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke :P?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
energy drank enzo
Redbull is niet echt dat beweren ze maar bullet help beetje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Energie shot met druiven suiker snoepjes..pff ik raad het niet teveel aan..anders begin je te stuiteren xd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druivensuiker werkt of iets met vitamine b of rockstar!! Enige energydrink met guarana.een plant uit Brazilië die eerst verboden was in drankjes maar nu niet meer.gebruiken ze daar ook voor energie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn verschillende vitamine supplementen op de markt die je extra energie kan bezorgen. Energiedrank als ''Red Bull'' zijn een alternatief, maar bieden slechts voor enkele uren energie en zijn bovendien slecht voor de maag. Energiedrankjes als ''AA Drink'' zijn en optie voor als je veel sport, maar niet voor normaal gebruik. Het kan uiteraard wel, maar zal weinig effect bieden.
Het beste dat je kan doen is sowieso elke dag ontbijten, want het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. Uiteraard kan het wel eens voorkomen dat je weinig energie hebt, bijvoorbeeld na een drukke dag op school of werk.
Fruit biedt voldoende vitamines om de dag zonder energieproblemen mee rond te komen. Vitaminepilletjes zijn ook een optie, maar hebben op lange termijn geen effect meer.
Conclusie: Eet voldoende vezels en fruit, en span je niet te veel in als je dat niet aankan.
Veel succes ermee!