Kunnen honden zien dat je bang voor ze bent?

dat zei mijn vader namelijk altijd tegen me toen ik nog klein was.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Alle dieren, en soms ook mensen, voelen het haarfijn aan als je bang voor ze bent. Dus als je een halfdreigende houding doet werkt het niet. Je moet met overtuiging laten zien dat ze je niks moeten flikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja. En als ze dat merken, worden ze dominant
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,maar ze voelen wel aan dat je gespannen bent
13 jaar geleden
Ik denk dat ze zeker wat ut je lichaamshouding op kunnen maken en anders voelen ze het wel haarscherp aan! Dus een dikke JA op je vraag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze kunnen het voelen dus als ze te dicht bij komen doe als de "dog wisperer" raak ze aan met bijvoorbeeld je voet dan laat je zien dat je de baas bent.