Nee, net als de spieren die je pupil vast houd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik adviseer XTC
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dit kan. Je kan bijvoorbeeld zelf besturen of he scherper of onscherp kijkt. Ook kun je je gezichts vermogen trainen. Zo trainen ze al jaren militairen die ondersteboven hangen recht te kunnen zien. Maar dit is meer hersen training.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Scheel kijken vergt enige oefening maar is relatief eenvoudig maar je kunt zelfs zover gaan dat je je ogen onafhankelijk van elkaar kunt bewegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij kinderen met een lui oog, wordt het goede oog afgeplakt om het luie oog te forceren te gaan werken. Geforceerde oogspiertraining in feite.