Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik en me broer hebben gister gejogd alleen nu hebben we een beetje spierpijn in ons been, maar is het verstandig als we vandaag weer gaan joggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
700

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Een beetje spierpijn is niet erg, maar het is wel een teken van je lichaam dat je gisteren net te veel hebt gejogd. Op zich kun je best vandaag weer joggen, maar probeer het rustig aan te doen, anders heb je morgen nog meer spierpijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verstandig ja en nee. Maar het is gewoon omdat je het denk ik weer voor het eerst doet. Dus gewoon even wennen. Ik zou het gewoon doen. Pas wel op dat je je warm aankleed. Anders dan worden je spieren koud. En kunnen er erge dingen gebeuren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, beter een dagje wachten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja want als je die spieren meer gaat gebruiken gaat het weg. Dat komt omdat er dan bloed doorheen stroomt en die spoelt de afval stoffen weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Watjes! 'beetje spierpijn' omghahaha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee bij spierpijn een dag wachten. Spierpijn zijn kleine scheurtjes in je spieren, cellen maken die weer goed en maken tevens de spier sterker, dit heeft alleen tijd nodig, dus ga morgen weer sporten (als je geen spierpijn meer hebt)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding