Heeft Loretta Schrijver ook een fanclub? Ik vind d'r geweldig!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

er is wel een hyves site van Loretta
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken wel een groot fan van haar die zelfs een liedje over haar geschreven en gezongen heeft, Arthur Ebeling namelijk, het heet uiteraard Loretta.

Ik kon het zo gauw niet op Youtube vinden, maar zoek maar eens in je favoriete P2P programma als je 'm daar niet kan vinden moet je even contact met mij opnemen als je gestresseerd bent.

Misschien kan je een fanclub beginnen, dan heb je in ieder geval al een fanclublied...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.binsearch.info/?q=Lovely+Loretta+Arthur+Ebeling+&max=100&adv_age=900&server=
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed! dat lijkt 'm te zijn, hoe haal ik dat binnen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een nzb downloader
ik zal hem ff op youtube zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, doe 's ik wil 'm wel weer horen, ik ben ook fan. Van Arthur en Loretta.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij is nu in bewerking bij youtube