Moet Wouter Bos opstappen voor zichzelf kiezen?

De politiek sloopt hem, het is niet zijn pad denk en voel ik

je moet je ook wel eens durven te vernederen, je kan wel eens je verkijken op een baan. Dat je niet aan kan, voor jezelf kiezen bedoel ik laat je niet slopen. Red je ziel.
Ik vind Wouter heel slecht eruit zien. Hij is te kwetsbaar voor de harde politiek. Hij lijkt mij eigenwijs, hij kan beter zijn trots laten varen. Want voor geen sterfelijk mens hoef je te vrezen. Hij moet voor zijn eigen kiezen. En niet voor het hebzuchtige volk. Niemand doet het goed,
Ik hoop dat hij dit lees.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Nu moet hij het zelf nog zien..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Wegwezen en zich nooit meer laten zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij moet gewoon stoppen en de eer aan zichzelf houden... Als hij nog in de geschiedenisboekjes wil verschijnen moet hij nu stoppen... Dan was hij de man van de kredietcrisis... Het wordt minder dan niks...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet in wezen altijd voor jezelf kiezen..
Maar als je ergens aan begint moet je het ook afmaken lijkt me.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hij moet niet opstappen. Als min.van Fin. vind ik hem goed, maar hij is geen politiek leider. Heeft-ie laatst weer eens bewezen (Berman, Europees Parlement) en met excuses maakt hij het alleen maar erger en duidelijker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk ook dat hij moet opstappen, hij is niet in staat om het ideaal van zijn partij te spiegelen aan de bevolking. Het is waarschijnlijk zijn pad niet. Hij zou heel veel andere goede dingen kunnen doen. Hier moet iemand komen die naast de kennis en vaardigheid ook het charisma heeft voor de partij. Iemand die visie heeft en niet alleen de taal van de partij spreekt maar laat zien dat hij het volk begrijpt en zodoende ook het leiderschap goed gestalte geeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik vind niet dat Wouter Bos moet opstappen alleen omdat anderen denken dat hij het niet aan kan. Meneer Bos weet zelf denk ik wel of hij nog geschikt is en anders zijn er mensen in zijn omgeving die hem advies kunnen geven. Zelf ken ik meneer niet dus ik kan verder niet oordelen of Bos er onder door gaat.