mijn telefoon was gestolen maar heb hem wel terug, en ik ken de persoon is het dan handig om toch aangifte te doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Had deze persoon een verklaring of een reden voor waarom hij/zij jouw telefoon mee had genomen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hij wou een nieuwe telefoon

Antwoorden (1)

Als hij gaat stelen omdat hij een nieuwe telefoon wil zou je eigenlijk aangifte moeten doen. Jij hebt geluk nu je jouw telefoon nog hebt teruggekregen, maar wie wordt het volgende slachtoffer?

En als hij nu een telefoon steelt wat gaat hij dan de volgende keer stelen alleen omdat hij het wil hebben; een fiets, een scooter, een auto, een vliegtuig?

Een dergelijke mentaliteit moet gecorrigeerd worden.
Je kan eventueel anoniem aangifte doen, zowel per telefoon als online. Het telefoonnummer is 0800-7000. Kijk hier voor beide mogelijkheden.

www.meldmisdaadanoniem.nl/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hij is wel de enige getuige dus zo anoniem is het niet...