Vraag 1 U krijgt in een groot warenhuis 10 euro teveel terug bij de kassa wat doet U

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag 1? Wordt het een serie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijkbaar.. Ben benieuwd....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahah

Antwoorden (17)

flesje wijn en pakje sigaretten ervan kopen...en door gaan met mn leven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ikke ook.
Je kunt beter van een stad stelen dan van een dorp. Maar eigenlijk niet in de haak...
Ik ga vaker naar de desbetreffende warenhuis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit vind ik geen diefstal; ik zou het houden.
Het is niet altijd erg om te profiteren van andermans fouten.

Toegevoegd op 27-05-2009 19:59:31
Een dronken barman dacht trouwens eens dat ik met 50 betaalde in plaats van 20.
Vond ik niet zo vervelend.. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's wel degelijk diefstal als je weet dat je teveel gekregen hebt.
Ikzelf ben in zo'n geval echter waarschijnlijk ook wel eens een dief.
Maar kan me niet zo'n geval herinneren, dus weet ik nog niet zeker wat ik zou doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo.. Je KRIJGT het toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt niks uit. Blijft diefstal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/onterecht-miljoen-rekening-gestort-teruggeven.9902 ook diefstal?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je KRIJGT het, maar het houden is een Onrechtmatige Daad. Zie eerdere vraag.
Ik geef grootmoedig toe : indien vriendelijke kassierster, direkt teruggeven , indien nors , bijhouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een principieel iemand. Ik zou het dus terug geven. Maar mezelf kennende zou ik me later voor de hoofd slaan en zeggen dat het stom is dat ik het terug heb gegeven. Alhoewel 10 euro is niet heel erg veel wel mooi meegenomen maar dat is het niet waard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn gevoel zal dat ter plekke bepalen... Ik zou het terug kunnen geven, maar ook kunnen houden...

En dat ga ik doen op alle vragen die je nog gaat stellen en dan geef ik geen antwoord meer, want dan zou ik moeten worden gewist en dat laat ik niet gebeuren...

vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wis niemand en dit is zeker ook geen test
maar het leek me een leuke vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee jij niet maar de moderator... snap je het of niet?
Alleen in het theehuis wijs ik zo'n vergissing, als ik het al zie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meteen voluit : Het feest kan beginnen want .........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef "de kassa" €5 terug, Eerlijk delen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef het terug, ik kan echt die avond niet slapen als ik dat niet doe...grappig voor het laatst gebeurde precies zoiets...ik kreeg 460 euro...terwijl ik gewoon wat terugbracht en 20 euro moest krijgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is nogal een verschil !!!
Hangt ervan af wat ik gekocht hebt. Als ik een auto gekocht zou hebben, zou ik 't waarschijnlijk houden.
Als ik een zak nootjes gekocht zou hebben bij de lokale pindaboer, zou ik 't hoogstwaarschijnlijk terug geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef het altijd terug. Ben veel te bang dat ze er alsnog achter komen voordat ik de winkel uit ben. Word je teruggeroepen en moet je net doen alsof je het niet door had. Dat is het me niet waard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou het terug geven,de gene , die achter de kassa zit
moet het dan zelf terug.en dat is dan niet nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geld houden, je betaald al teveel belasting
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het houden denk ik :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit hangt af van de houding van de cassiere. Bij de meeste supermarkten lijkt er meer een communistische sfeer te hangen van 'ik krijg mn geld toch wel, maakt niet uit wat ik doe'. Zolang er geen klantvriendelijkheid is hou ik het. In alle andere gevallen geef ik het gewoon terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Terug geven.

Toegevoegd op 27-05-2009 21:21:55
Verder ben ik van de PIN.