Doet amstel aan speciale spullen tijdens het ek / wk (zie beschrijving!)

Zoals heineken eerder al de pletterpet had, en de trompet etc.. kwam amstel ook met zulke producten ?

Ik moet een overzichtje maken voor een project op school, dus alle hulp is welkom !

Hartelijk bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

de amstel reservebank, weet echter niet meer zeker of deze voor een wk of ek was

Toegevoegd na 6 minuten:
oh zie net dat dit toch voor champions league gemaakt, heb even verder gekeken maar amstel doet verder niets met het WK/Ek omdat heineken vaak al hoofdsponsor is. Aangezien amstel van heineken is, is dit niet slim om te doen