Wat is jailbreaken waar ze het hier steeds over hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lachen, dat vroeg ik me gisteren ook al af, had er nog nooit van gehoord, dacht eerst even dat het een nieuwe dans was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En mag dit er dan in vredesnaam de aller aller allerlaatste vraag over zijn ? We melden ons SUF.

Antwoorden (14)

ailbreak (letterlijk: (gevangenis)uitbraak) is een Engelse term voor de handeling die het mogelijk maakt om op een iPhone, iPod touch en iPad softwaretoepassingen te laden die niet door de firma Apple geautoriseerd zijn. Zodra een iPhone jailbroken (opengebroken) is, wordt het mogelijk toepassingen te downloaden die niet via het officiële distributiekanaal van Apple, de App Store, te verkrijgen zijn. De hardware van zowel de iPhone als de iPod touch kan namelijk meer dan dat men via de App Store mogelijk kan maken; onder andere omdat Apple een restrictief beleid voert, waarbij voorkomen wordt dat er modificaties gedaan worden aan de basisfunctionaliteit die de iPhone en iPod touch bieden. Apple ziet een jailbreak als een inbreuk op haar auteursrechten. De consumentenbond stelde echter de gebruikers in het gelijk omdat zij zelf mogen weten wat zij met hun eigen product mogen doen.

Toegevoegd na 36 seconden:
J is weggevallen aan het begin, moet natuurlijk Jailbreak zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt op het begin de j vergeten t kopieeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, inderdaad. Ik heb het antwoord bewerkt maar die optie lijkt te zijn weggevallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch niet, antwoord is wel degelijk bewerkt. Binnen 36 seconden. Best snel ;-)
Je iphone of ipod touch hacken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je iPod mollen zodat je btaalde apps r gratis op ka setten! Niedoen je garantie vervalt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-1
Gratis betaalde apps voor je ipod
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hiermee kan je alle apps gratis krijgen bijvoorbeeld en nog wat andere dingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op je ipod/iphone een programma zetten waarmee je alles gratis kan downloaden
maar er zitten volgens mij ook risico's aan ( ilegaal)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn iphone us gejailbreakt en ik vind het ideaal, nooit nergens last van en alle apps gratis. Heel fijn want sommige apps zijn belachelijk duur en werken voor geen meter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met jailbreaken kan je alles op je iPod bijv gratis betaalde games downloaden nieuwe achtergronden en nog meet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jailbreaken is niet illegaal,
Het is je beveiligingssysteem vervangen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jailbreaken is bewust je telefoon naar de klote helpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie het voor je alsof de os vast zit in een gevangenis van apple. Je graaft een tunneltje naar binnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Je iPod of iPhone hacken om het maat zo te zeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat de garantie vervalt is onzin! Door een clean install te doen is er niets meer van een jailbreak te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is uit de gevangenis ontsnappen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+