Ontsnappen uit Eurotunnel?

als er een noodgeval gebeurt in de tunnel tussen frankrijk en engeland, is er dan een manier om er snel uit te komen? bijvoorbeeld met een soort onderzeeër ofzo ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (3)

Naast het treinspoor zijn extra tunnels gegraven die via vlucht wegen (tunnels met het spoor verbonden zijn. Deze tunnels zijn beveiligd door extra afsluitbare deuren.
ronron1212
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dan zou je verder moeten lopen?
ronron1212
13 jaar geleden
nee hoor dat komen de hulptroepen voor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met rollators en zo...
ronron1212
13 jaar geleden
wat jij wil
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt gelijk hoor Ronron, het zijn voetgangerstunnels
Nee, in geen geval met een onderzeeboot, aangezien dan de gehele tunnel onder water moet staan en iedereen dan al verdronken is. Vooropgesteld, dat die boot in die tunnel kan manoeuvreren. En daarbij hoe veel mensen zou zo'n boot aan boord kunnen nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag kwam enkele dagen geleden ook voorbij. Tussen de twee treintunnelbuizen ligt een derde buis (nood/servicetunnel), die in geval van storingen of calamiteiten gebruikt kan worden om snel ter plaatse te zijn of om snel een vluchtroute te bieden.