'Mensen vinden patat lekker' is een nogal generaliserende stelling. Niet iedereen vindt patat lekker, zelfs niet alle kinderen waarschijnlijk. Waarom lust de een geen spruitjes en de ander wel? Waarom lust de een geen koffie en is de ander er juist zo dol op? Tja, daar is geen zinnig antwoord op te geven. Het is gewoon erg persoonsgebonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk is er daar een redelijk antwoord voor. Niet iedereen lust het. Dat komt door je smaakpapillen, die dus zorgen dat je bijvoorbeeld patat lust