Heel veel engelse tv kijken en Engelstalige radio luisteren. En dan woorden / zinnen nazeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Engels cursus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek de tekst van een Engels liedje op dat je leunt vind, en zing gewoon lekker mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de UK, of ga online spellen spelen met voice-chat, zo pik je vanzelf het accent op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oefenen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon veel naar Discovery channel kijken dat werkt goed want ik ben nu twaalf en mijn zus veertien en ik ben beter in Engels dan haar en ze is niet zwakzinnig ps. Je krijgt er misschien wel een beetje amerikaans accent van;(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leer eerst nederlands typen... Dan kan je je focussen op het engels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Engels praten maar dan met een hete aardappel in je mond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hardop voorlezen en misschien opnemen en dan beluisteren je hoord zelf wel waar de rare stukjes tussen zitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Teksten hardop lezen, evt. met iemand erbij, veel muziek en tv, en naar engeland gaat werkt het beste!

Toegevoegd na 1 minuut:
Gaat moet gaan zijn.