Wie betaald alle nieuwe spullen bij het programma: Herrie in het hotel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Deel door de productie, door sponsering (zie een je een nutteloos shot op TV van auto 'met naamvermelding op zijkant', spreekt de pres, iets te overdreven een 'merk webbouwer' uit dan is er sprake van reclame/sponsering) en een deel wordt door de hotel eigenaren betaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat in ieder geval de inrichting door Leen Bakker wordt betaald, het is nl. een grote reclamespot voor dit bedrijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het zelfde is als bij eigen huis en tuin .
De vaste spullen zijn gratis .
En de losse spullen kun je kopen of zij nemen het weer mee .