Hbo bedrijfskunde een leuke opleiding?

Ik sluit dit jaar mijn Havo af en weet nog niet welke opleiding ik ga doen. iets in de richting van economie iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ik heb van een aantal studenten gehoord dat bedrijfskunde behoorlijke saai is. Niet wat ze ervan verwachtten. Velen zijn overgestapt naar Commerciële Economie. Een veelzijdige opleiding waarbij heel veel praktijkervaring wordt opgedaan.

Je kunt op sommige HBO's een week meelopen met een opleiding om te kijken of het wat voor je is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets met horeca?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee doe de opleiding voor onderzoek naar kanker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar een opendag laat je goed informeren en ga eens proefstuderen dan krijg je een indruk wat de opleiding inhoud. je kunt dan wel zeggen of het wel of niet iets is voor jou persoonlijk. succes met zoeken naar een geschikte opleiding.