Wat is het meest arme land?

Nou ik zou wel eens willen weten wat het meest arme land is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haitie

Toegevoegd na 7 uur:
Dankzij de hyperinflatie is Zimbabwe momenteel het armste land ter wereld. Op een gegeven moment werden er briefjes van 100 miljard dollar gemaakt, waarvan slechts een paar eieren van gekocht kunnen worden. Typerend voor het beleid van de overheid: in augustus 2008 besloten ze 10 nullen van alle bankbiljetten af te halen. De reden? Het paste niet meer. 6 maanden later zijn er weer 12 nullen afgehaald.
De prijzen verdubbelde iedere 1.1 dag, dit houdt in dat een appel die op maandag nog 1 dollar koste op zondag 64 dollar kost, en een maand later 1 miljard dollar…
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sierra Leone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kiribatie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bangladesh