Wie heeft dat ook weleens dat als een persoon (die je niet kent) je passeert je kippenvel over heel je lichaam krijgt?

Ik heb dit bij lange na niet bij alle mensen..maar als ik het heb maakt me dat wel waakzaam..of soms heel erg bewust van die persoon. Hoop dat iemad snapt wat ik bedoel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

ja en daar hebben we de bekende aura weer.
ik stel mezelf altijd in een bubbel voor, en je mag daar niet in als je niet goed voelt, gebeurt dat wel omdat je bvb te dicht langs loopt krijg je kippenvel. je weet gewoon door je zintuig dat deze persoon niet goed voor je zal zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is zo. maar soms kan het tegen werken hoor. als iemand je het kippenvel geeft ben je acuut op achterste poten. soms onterecht. ;-)

Andere antwoorden (3)

wat het ook mag zijn weet ik niet maar ik heb dat ook wel eens gehad.
ineens staan alle zintuigen op scherp en dan verlies ik de persoon in kwestie niet uit het oog om de 1 of andere reden.
het is toch iets van een waarschuwing/alarm dat je alert moet zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk heb ik dat nooit meegemaakt. Maar in de dierenwereld komt dat in een andere vorm sterk voor.
Mijn hond was zo'n hond die zelden blafte, maar bij bepaalde personen ging hij, zonder een voor mij waarneembare aanleiding, flink tekeer.
Als hij dus tegen iemand blafte of gromde, was dat voor mij een teken dat ik op mijn hoede moest zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik herken het ook. Maar andersom net zo goed. Een wildvreemde zien en juist een heel warm gevoel krijgen, zelfs een soort verbintenis. Dus je bent zeker niet de enige die dit ervaart.