Peter Kelder van seizoen 1 t/m 3.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antonie Kamerling speelde Peter Kelder van 1990 tot en met 1993 en 1995 keerde hij nog even terug in de serie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft nogal wat titels achter zijn naam staan.

Naast de hierboven genoemde rol van Peter Kelder in Goede Tijden slechte tijden zijn dat onder andere:
Valentijn Boecke in de film De Kleine Blonde dood
Hero in de TV-serie Allstars
Eric in Ik ook van jou
Thijs in Feestje

Verder speelde hij mee in afleveringen van o.a. Baantjer, Voetbalvrouwen, Onderweg naar Morgen.

Voor de complete lijst van dingen die hij allemaal gespeeld heeft, zie onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij heeft niemand Anthonie Kamerling gespeeld. Anthonie heeft zelf wel veel rollen gespeeld.