Hoe zit deze actie in elkaar?

Je krijgt gratis rioolslang, moet verzendkosten betalen en je krijgt geld terug? Snap er helemaal niets van.

http://www.praxis.nl/acties/karcher_actie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees ik erover heen? Waar staat dat je je geld terug krijgt? En van wat krijg je je geld terug?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat staat op deze website: http://www.praxis.nl/acties/karcher_actie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat snap ik..maar ik zie nergens staan dat je ergens je geld voor terug krijgt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
krijg je niet alleen zo'n set , de verzend en administratiekosten ben je kwijt

Antwoorden (4)

Ke print de coupon , fult het in stuurt het geld en de coupon en de bon , het geld voor amoinistratiekosten enz bem je gewoonweg kwijt.

Toegevoegd na 54 seconden:
Sorry voor de spelling , dit was snel getyp op de ipod , dank u
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je koopt de hogedrukspuit, en dan stuur je je bon naar het aangegeven adres. Je maakt de verzendkosten over, en dan krijg je na 6 weken de gratis rioleringsset.

Toegevoegd na 2 minuten:
En je stuurt de coupon mee, en voor de garantie maak je een kopie van de bon van de hogedrukspuit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze willen graag dat je een karcher hogedrukspuit koopt. Om klanten te lokken, bieden ze de assecoireset gratis aan, tegen verzendkosten. Ze gaan er vanuit dat de kosten van het weg geven van een set minder kost dan de winst op een hogedrukspuit & de toebehorens die je [welluicht in de toekomst] erbij koopt. in de praktijk blijkt dat dit soort acties wel klanten opleveren maar dat l;ang niet alle kopers ook de gratis actieset opvragen (bon vergeten op te sturen ed)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ook meegedaan aan deze actie
heb netjes de verzendkosten betaald en na 6 weken nog geen rioolslang
ik erheen gebeld en ze zeiden dat ze hem zouden opsturen.
2 dagen later inderdaad netjes mijn rioolslang gekregen en de dag erna nog 1 en dag erna weer 1.Zat ik met 3 slangen.
Ik weer bellen dat ik er drie gekregen had en ze zeiden ach houdt ze maar want terug sturen is duurder.Heb er 2 op marktplaats verkocht a 50 euro per stuk,dus mijn hogedrukreiniger was ineens zo duur niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bofkont!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja he
ja en ik heb ze toch netjes gebeld maar ik ga ze niet op mijn kosten terug sturen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb jij een geluk! Maar eigenlijk is dit geen antwoord op de vraag, meer een reactie erop.