Wie heeft er de goude tip om de beruchte middagdip te voorkomen? En dan iets anders dan chocolade, of cup of soup.. :-)

Heb alles al geprobeerd geloof ik!

Voor alle duidelijkheid: ik bedoel dus tijdens je werk..
Sex is een prima idee maar beetje moeilijk daar..
:-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Het beste antwoord

het is inderdaad soms heel erg die dip. Ik heb het eens al notulerend gehad, het ene moment schreef ik nog, toen stond er ineeens een streep over het papier, ik schrok me dood. wat ik nu soms doe als het erg is: naar de wc, deur op slot, achterover hangen met mijn ogen dicht en een superkort dutje, daarna is het echt over. In het notuleer-noodgeval heb ik mijn polsen onder de kraan gehouden en ben gauw verdergegaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Niet lunchen en alleen een goede verse juice drinken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- ga even buiten een rondje lopen
- zing een liedje met je collega's
- neem even pauze en praat met je collega's over iets anders dan werk
- doe een paar stretchoefeningen
- doe gewoon even raar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor je laatste idee:D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist ja.. +1
Zet een wekker/horloge/telefoonalarm op 20 minuten van de begin-van-de-pauze-tijd. Ga op de grond liggen en doe je ogen dicht. Gewoon relaxen, evt. rustig muziekje erbij. Probeer in slaap te komen. De wekker gaat vanzelf af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inmiddels jaren terug ben ik ooit gewoon weg gelopen van mijn werk en naar huis gegaan toen de zoveelste middagdip zich aandiende. En mijn toenmalige collega van mening was dat die laatste twee uur best wel gevuld kon worden met je armen over elkaar...

Na die bewuste dinsdag middag is het nooit meer saai geweest op de werkvloer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eraan toe geven, ondanks dat je denkt dat dat niet kan.
sluit voor vijf of tien minuten je ogen.
Daarna sta je op, en je eet of drinkt wat en je loopt een rondje het liefst buiten,voor de zuurstof.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mogelijk staat er nog iets tussen wat je niet geprobeerd hebt.
- regelmatigheid (slapen, eten)
- iets hartigs eten
- Veel groente en fruit eten en roodvlees
- ijzertabletten
- sinaasappelsap
- zoetigheid mijden
- even een blokje om (fel licht helpt)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gouden tip bestaat niet, mms wat meer nachtrust en minder cafeine en meer beweging en doseren met je krachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet een een vrolijk muziekje op en dans even gezellig mee, verzin een goeie vraag voor GV, doe een klusje in huis zoals bijvoorbeeld vast de aardappels schillen. Even frisse lucht happen werkt inderdaad ook goed, dan raak je de dip wel kwijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Luister naar deze muziek, dat blijft in je hooft zitten en je kunt niet meer in slaap vallen.

http://www.youtube.com/watch?v=zXeCEzaNLKM

http://www.youtube.com/watch?v=ZThquH5t0ow
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
........seks??..........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lekker even wii-en krijg je energie van