Welke functies moet ik van me iphone 4 uitzetten om torenhoge internetkosten te voorkomen?

Ik ga volgende week op vakantie en vraag me af waar ik op moet letten met me telefoon en welke functies ik beter uit kan schakelen. Er staat in de instellingen iets van dataroaming maar weet niet goed wat dat betekent. Kan ik wel (zonder internet) google maps (of earth) blijven grbruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Dataroaming wordt gebruikt zodat je in het buitenland via andere netwerken kan internetten. Deze zou ik zeker uitzetten. De mappen van Google kun je dan ook niet meer gebruiken. Dit gaat ook via internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tel. UIT zetten. Voor je op vakantie gaat checken of er in je vakantie bestemming Wifi spots zijn.

Nb bij sommige providers doe je er verstandig aan ook je voice mail uit te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een toestel voor €20,- en stop je eigen simkaart erin!
Lekker simpel toestel, heeft vaak geen internet!