Caliber is (denk ik) een aanduiding voor de maat. Vermoedelijk zijn de kersen groter dan 22 mm.

Ik neem tenminste aan dat je geen .22 caliber kogels in je bakje hebt liggen ;o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Niet vermoedelijk, maar zeker! +1
Meestal in de supermarkten 17-20, de grootste kersen zijn 26-28 mm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@som
Lol... kersen met een 'bite' :D +1 trouwens!

Andere antwoorden (1)

d+it is da maat van de sortering + 22 mm ,tegenwoordig worden ook kersen gesorteerd(machinaal)op de diameter en kleur zodat een uniform produkt onstaat.