Ik heb een probleem met msn als ik er een paar minuten op zit komt er rapport niet verzenden/rapport verzenden als ik op 1 van die 2 druk valt msn uit

Toegevoegd na 4 minuten:
opnieuw instaleren heb ik al zo vaak gedaan, dan doet die het nog steeds niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Als je op rapport verzenden drukt krijg je dan ook en oplossing later ?
13 jaar geleden
dit probleem kreeg ik toen ik net een router had aangeschaft. misschien heb je iets nieuws aangeschaft bij je computer waar het aan kan liggen? googlen op dat apparaat plus msnproblemen kan de oplossing geven.